zkma zkma .

zkma

كلاس اكسل پيشرفته

در كلاس اكسل پيشرفته فرض را بر اين مي گذاريم كه متقاضيان دوره هيچگونه آشنايي قبلي با نرم افزار اكسل ندارند و مي خواهند همه چيز را از صفر شروع كنند. آموزش را از معرفي محيط كلي نرم افزار شروع كرده و سپس به معرفي زبانه هاي مختلف نرم افزار مي پردازيم. پس از آن طريقه فرمول نويسي پيشرفته، محاسبه حقوق و دستمزد، سود و زيان، معدل، فاكتور زدن در اكسل، اولويت عملگرها و انواع آدرس دهي، توابع مهم نظير IF، LOOKUP، VLOOKUP، و بسياري از توابع ديگر را خواهيم گفت. رسم نمودار، تنظيمات چاپ و استايل بندي، ابزارهاي گزارش گيري نظير Pivot table را خواهيم گفت و همچنين ساير ابزارهاي پيشرفته را كامل توضيح مي دهيم. در ادامه سرفصل دوره را مطالعه كنيد، تا با خيال راحت در دوره ثبت نام نماييد. در ادامه بخشي از مطالب مطروحه در كلاس اكسل پيشرفته آورده شده است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۳:۳۵ توسط:zkma موضوع:

فرش ماشيني كاشان

 

شهر كاشان مهد فرش ايران و جهان است و شركت فرش ماشيني كاشان ، اولين توليد كننده ي فرش هاي ماشيني در ايران به حساب مي آيد . امروزه به اين شركت و محصولات آن توجه بسياري مي شود و خريداران بسياري هم دارد . دليلش هم قدمت ، اصالت ، كيفيت و قيمت مناسب محصولات اين توليد كننده ي بزرگ است . اين شركت توليدات بسيار زيادي من جمله فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه ، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه داشته است . محصولي كه قرار است در اين مقاله در مورد آن بخوانيد فرش گل برجسته شركت فرش ماشيني كاشان است ، كه يكي ديگر از محصولات پر فروش اين شركت بزرگ است .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۲:۳۸ توسط:zkma موضوع:

تور مشهد از تهران و توصيه هاي سفر هوايي به اين مقصد!

تور مشهد از تهران و توصيه هاي سفر هوايي به اين مقصد!

كساني كه براي اولين بار اقدام به رزرو تور مشهد از تهران و سفر با هواپيما را تجربه مي‌كنند، سؤالاتي برايشان پيش مي‌آيد كه اگر به متخصصين حاضر در آژانس هواپيمايي مراجعه كنند، به تمامي سؤالات آن‌ها پاسخ داده مي‌شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۴:۱۷ توسط:zkma موضوع: