zkma zkma .

zkma

رادار نقطه كور سانتافه

رادار نقطه كور سانتافه

در اين بخش از مطلب قصد داريم كه درباره‎ي رادار نقطه كور سانتافه بيشتر صحبت كنيم.در تمام خودروها نقاطي در كنار و پشت ماشين وجود دارند كه راننده نمي‎‌تواند آن‌ها را در آينه‌هاي خود ببيند، اين نقاط را با نام نقاط كور مي‌شناسيم. بسياري از تصادفات هم به دليل عدم ديد راننده در همين نقاط كور است به اين صورت كه در مواردي كه راننده قصد دارد مسير خود را تغيير داده و از يك لاين به لاين ديگر برود، خودروهاي موجود در نقطه كور خود را نديده و اين موضوع سبب حادثه مي‌شود. براي جلوگيري از چنين تصادفاتي و اطلاع داشتن از خودروهاي اطراف، سيستم هشدار نقاط كور Blind Spot Information System يا رادار نقطه كور طراحي و توليد شده است. اين سيستم در خودروهاي امروزي به عنوان يك آپشن مطرح است اما خيلي از خودروها فاقد آن هستند. يكي از خودروهايي كه مي‌توان اين آپشن را روي آن نصب كرد، سانتافه است. رادار نقطه كور سانتافه | خريد رادار نقطه كور خودرو سانتافهاكثر خودروهاي لوكس امروزي به اين آپشن مجهز هستند و اين درحاليست كه تمام خودروها و تمام رانندگان نياز به استفاده از اين آپشن را دارند. همانطور كه گفته شد اين مطلب براي عزيزاني كه خودرو سانتافه دارند و قصد بهره‌مندي از اين آپشن را دارند تهيه شده است تا درباره‌ي نحوه عملكرد، مزايا، قيمت، خريد و نصب آن اطلاعاتي را خدمت شما بيان كنيم. فروشگاه آپشن كار كه يك مركز معتبر در زمينه‌ي ارائه كالاهاي مرتبط با خودرو است، امكان خريد رادار نقطه كور سانتافه را براي شما فراهم كرده است. همچنين اين شرايط مهيا شده تا قبل از خريد اين سيستم، با كارشناسان خبره ما تماس بگيريد و از مشاوره رايگان آن‌ها در مورد اين آپشن برخوردار شويد. رادار نقطه كور اپشن جديدي در خودروها است كه مي‌تواند اشيا و خودروهاي پشت و اطراف خودرو را با هشدارهايي كه در هرسيستم متفاوت است، اطلاع دهد. اين هشدارها به صورت‌ هشدارهاي صوتي، لرزشي و يا بصري وجود دارند و در هر سيستم براي جلوگيري از تصادفات از يكي از انواع اين هشدارها استفاده مي‌شود. براي مثال شيوه‌ي هشدار بصري به اين صورت است كه هنگام تشخيص مانع، سريعا براي هشدار به راننده يك چراغ زرد و يا قرمز رنگ، روي آينه خودرو نشان داده مي‌شود. اين رادار در قسمت عقب خودرو قرار داده مي‌شود كه ميداني با ابعاد 9.5 متر در 3 متر دارد و هنگامي كه يك خودرو و يا هر چيز ديگري وارد محدوده و ميدان اين رادار شود، وجود آن تشخيص داده شده و سريعا بنا به نوع سيستم به راننده هشدار داده و حضور آن وسيله به اطلاعش مي‌رسد. بيشترين زماني كه ممكن است وجود اين آپشن حياتي باشد، زماني است كه پيش روي شما حادثه‌اي پيش آمده و سريعا نياز به تصميم‌گيري داريد كه ترمز كرده و بايستيد يا با تغيير لاين به اصطلاح مانع را رد كنيد. در اين زمان قبل از تغييير مسير لازم است مطمئن شويد كه در نقطه كور شما هم خودرويي وجود ندارد. بسياري از حوادث رانندگي به همين صورت و در موقعيتي اين چنيني پيش آمده‌اند. بنابراين مي‌توان گفت استفاده از اين آپشن براي تمام خودروها الزامي به‌نظر مي‌رسد اما خيلي از خودروها فاقد آن بوده و راننده بايد درصورت تمايل به استفاده از آن، خودش اقدام به تهيه و نصب اين رادار داشته باشد.

دوربين 360 درجه خودرو ميتسوبيشي اوتلندر

خريد دوربين 360 درجه ميتسوبيشي اوتلندر نيز همانند هر آپشن ديگر خودرو و به‌طور كلي همانند هر وسيله‌ي كم‌وبيش پيشرفته‌اي نيازمند بررسي و جست‌وجوي كافي ست تا به اين طريق بتوان سيستمي باكيفيت را از فروشگاهي معتبر با خدمات پيش و پس از فروش مناسب خريداري و از هدررفتن سرمايه و وقت جلوگيري كرد. گذشته از اين نصب دوربين 360 درجه ميتسوبيشي اوتلندر كاري ست كه به دانش، تجربه و مهارت تخصصي احتياج دارد و انجام آن حتي از عهده‌ي افرادي كه در زمينه‌ي نصب آپشن‌هاي خودرو فعاليت دارند نيز خارج است. پس عرضه‌ي يك سيستم دوربين 360 درجه خودرو ميتسوبيشي اوتلندر با اجزاي باكيفيت، نصب صحيح آن و ارائه‌ي خدمات پيش و پس از فروش مناسب، ويژگي‌هاي شاخصي هستند كه فروشنده‌ي اين سيستم بايستي دارا باشد.‌ فروشگاه آپشن كار با سال‌ها تجربه و تخصص در زمينه‌ي فروش آپشن‌هاي خودرو با ارائه‌ي مشاوره‌ي تخصصي رايگان پيش از فروش براي راهنمايي مشتريان در انتخاب مناسب‌ترين سيستم، عرضه‌ي محصولات باكيفيت و استاندارد با ويژگي‌هاي خاص و پيشرفته‌اي مانند امكان ديد در شب، نصب سيستم دوربين 360 درجه با كمك كارشناسان متخصص خود در اين زمينه و ارائه‌ي خدمات پس از فروش، داراي تمامي شاخصه‌هاي اشاره شده است. آپشن كار سعي دارد تا با عرضه‌ي بهترين سيستم دوربين 360 درجه خودرو ميتسوبيشي اوتلندر بتواند گذشته از اين‌كه رانندگي را براي دارندگان اين خودرو آسان‌تر مي‌كند بتواند امنيت جاني و مالي بيشتري را براي رانندگان و ديگر افراد مرتبط فراهم ساخته و در كاهش احتمال تصادفات، كاهش ميزان سرقت‌ها و نيز كاهش ترافيك شهرهاي شلوغ نقش مؤثري داشته باشد. قابل‌توجه‌ترين نكته‌اي كه مي‌توان در مورد قيمت دوربين 360 درجه ميتسوبيشي به آن اشاره داشت اين است كه تقريباً در تماميِ موارد پرداخت يك هزينه، افراد به منافعي فكر مي‌كنند كه آن هزينه براي‌شان به دنبال خواهد داشت و چنان‌چه منافع بيشتر از هزينه باشند، فرد حاضر به پرداخت هزينه مي‌شود و اين قاعده براي سيستمي كه مورد صحبت ما ست نيز صدق مي‌كند. منافعي كه نصب دوربين 360 درجه ميتسوبيشي اوتلندر براي دارنده‌ي خودرو، راننده، سرنشينان خودرو، سرنشينان ديگر خودروها و عابران پياده دارد آن‌قدر زياد هست كه به‌مراتب از قيمت اين سيستم بيشتر باشد. تنها ويژگي‌ها و مزايايي كه در اين نوشته به آن‌ها اشاره شد خود گوياي منافع قابل‌توجه استفاده از اين سيستم هستند. گذشته از اين فروشگاه آپشن كار قيمت دوربين 360 درجه خودرو ميتسوبيشي اوتلندر را با كم‌ترين سود درنظر مي‌گيرد تا خريداران محترم با حداكثر رضايت اين آپشن را از آپشن كار خريداري كرده و از مزاياي آن بهره‌مند شوند و فروشگاه نيز خود بتواند فروش بيشتري داشته باشد. براي آگاهي از قيمت‌هاي حداقلي آپشن كار تنها كافي ست تا با استفاده از شماره تلفن‌هاي ذكر شده در اين صفحه با كارشناسان فروش ما تماس برقرار كرده و از جزئيات قيمت دوربين 360 درجه خودرو ميتسوبيشي اوتلندر و ديگر انواع دوربين 360 درجه اطلاع پيدا كنيد.

پدل شيفتر نيسان جوك

بخش زيادي از رانندگي به تعويض دنده اختصاص دارد كه موجب خستگي راننده و كاهش كنترل او روي خودرو مي‌شود. در اين بين در بعضي از مواقع دنده درست جا نرفته و يا گير مي‌كند كه خود از دغدغه‌هاي رانندگي محسوب مي‌شود. براي رفع اين موارد، خودروسازان توانستند طرحي پياده كنند كه ابتدا در خودروهاي مسابقه استفاده مي‌شد و بعدها در خودروهاي سواري هم تست و اجرا شد. اين وسيله پدل شيفتر است كه كار تعويض دنده را انجام مي‌دهد. پدل شيفتر يا دنده‌ي پشت فرمان روي بعضي از خودروها به صورت فابريك وجود دارد اما در ميان خودروهايي كه فاقد اين آپشن هستند مانند سوناتا، نيسان جوك و… قابليت نصب وجود دارد. فروشگاه آپشن كار پدل شيفتر را بعنوان يك آپشن در اختيار عزيزاني كه مايل به نصب آن هستند قرار مي‌دهد. در اين مطلب به ارائه اطلاعاتي درباره‌ي پدل شيفتر نيسان جوك مي‌پردازيم. براي خودروهاي مختلف پدل‌هاي مختلفي وجود دارد و بايد وجه كنيد كه حتما پدل مخصوص خودرو خود را تهيه كنيد. از اين رو ما در آپشن كار كه مركزي معتبر در امر توزيع كالاهاي مرتبط با انواع خودرو و بخصوص خودرو نيسان جوك است، اين آپشن را در اختيار شما قرار مي‌دهيم. همچنين براي داشتن خريدي مطمئن امكان دريافت مشاوره رايگان قبل از خريد دنده پشت فرمان نيسان جوك را براي شما فراهم كرده‌ايم و شما مي‌توانيد با شماره‌هايي كه در اين صفحه درج شده تماس بگيريد تا از مشاوره رايگان توسط كارشناسان ما استفاده كنيد. پدل شيفتر نيسان جوك | دنده پشت فرمان نيسان جوكاگر آپشن نصب شده روي خودرو عملكرد صحيحي نداشته باشد، درگير هزينه‌هاي اضافي براي تعمير آن خواهيد شد و ممكن است آسيب‌هاي اساسي به خودرو شما وارد شود. راه حلي كه براي جلوگيري از اين موارد وجود دارد اين است كه در خريد اولويت‌تان قيمت و هزينه‌ي نصب پايين‌تر نباشد و به دنبال خريد كالاي باكيفيت و اصل باشيد و از فردي ماهر براي اين كار كمك بخواهيد. قيمت‌هاي منصفانه و رقابتي آپشن‌هاي نيسان جوك و خدمات نصب آن در آپشن كار، سبب جلب رضايت مشتريان ما و پيشي گرفتن از ساير رقبا شده است. همچنين براي خريدي آسان، سريع و امن امكان پرداخت نقدي و آنلاين هم براي شما وجود دارد. براي اطلاع از قيمت پدل شيفتر نيسان جوك و هزينه‌ دنده پشت فرمان نيسان جوك با شماره‌ي كارشناسان فروش ما كه در اين صفحه درج شده، تماس بگيريد. بسياري از آپشن‌هايي كه روزگاري تنها  براي خودروهاي لوكس از آن كاربرد داشتند .حالا به آپشن‌هايي آن‌چنان ضروري تبديل شده‌اند كه ديگر كمتر اتومبيلي از آن‌ها بي‌بهره است. شما مي توانيد جهت سفارش و خريد هر يك از اين آپشن ها به سايت آپشن كار مراجعه كنيد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۰:۱۰ توسط:zkma موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :